10.11.2017

Obrona wiary i przekonań
A może niekiedy w liście tym zbyt śmiało się wyraziłem jako ten, który wam pewne sprawy stara się przypomnieć – na mocy danej mi przez Boga łaski
Rz 15, 15
Nie czuję się godna porównywać ze świętym Pawłem w jego misji głoszenia Ewangelii. Ale jakoś te słowa bardzo mnie poruszyły.
Być może w niektórych moich wpisach dość mocno wyrażałam swoje poglądy. Szczególnie o tzw. "wierzących niepraktykujących", czy ludziach, którzy się obrazili na Kościół. Czy nawet o aborcji.
Ale są to sprawy, które budzą emocje u wszystkich, którzy się przejmują Kościołem.
Jednak nie robimy tego po to, by podsycać wzajemną niechęć czy uprzedzenia.
Prawda domaga się tego, by była stale i wszędzie głoszona. A tą Prawdą jest Jezus i Dobra Nowina głoszona przez Niego. Jego nauka o miłości, miłosierdziu, dobroci i troszczeniu się o najmniejszych.
Jeśli kogoś uraziłam, to przepraszam. Może mogłam użyć innych słów. Ale Prawda pozostanie taka sama. I swoich poglądów i wiary nie zmienię.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Życie wbrew Bogu

Słowa pewności

9.11.2017