Wielkanoc

A oto Jezus stanął przed nimi, mówiąc: «Witajcie!» One podeszły do Niego, objęły Go za nogi i oddały Mu pokłon. A Jezus rzekł do nich: «Nie bójcie się! Idźcie i oznajmijcie moim braciom: niech udadzą się do Galilei, tam Mnie zobaczą».
Mt 28, 9-10

Strach, niezrozumienie. To chyba naturalna reakcja na tak wielkie wydarzenie jakim jest Zmartwychwstanie.
Ale Jezus mówi do kobiet, którym się ukazał: "Nie bójcie się". Trzeba pokonać ten pierwszy strach, by móc pójść dalej ze swoją wiarą.

Za nami okres Triduum Paschalnego. Chyba nigdy nie czułam się bliżej Boga jak w tym czasie. Długi czas spędziłam na adoracji, na kontemplacji Boga. I chyba pierwszy czuję, że dobrze przygotowałam się na Święta Wielkiej Nocy.
Dlatego nawet przez myśl mi nie przeszło, żeby cokolwiek pisać na blogu.

Życzę każdemu by ten czas Świąt był dla niego czasem spotkania z Bogiem. Bo świętowanie się jeszcze nie kończy, mamy oktawę, w czasie której możemy się zbliżyć do Zmartwychwstałego.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Życie wbrew Bogu

Słowa pewności

9.11.2017