Słowa pewności

I nie ma w żadnym innym zbawienia, gdyż nie dano ludziom pod niebem żadnego innego imienia, przez które moglibyśmy być zbawieni
Dz 4, 12


Jak to się stało, że dawno nic nie pisałam? 
Byłam zajęta, nie miałam czasu, miałam inne rzeczy do roboty, nie chciało mi się... 
Podobne wymówki na pewno przyszłyby mi na myśl, żeby się usprawiedliwić. 
Ale tak nie było. Po prostu zapomniałam. 
Pisanie przestało być dla mnie pewną rutyną, ale taką dobrą. Która sprawia, że człowiek ma poukładany dzień i wie co kiedy zrobić. 
Pisanie niestety z niej, nie wiem w jaki sposób, wypadło. 

Tyle słów, żeby usprawiedliwić tych, którzy czytają mojego bloga, czyli chyba nikogo. 

Ale przecież piszę nie tylko dla innych ale przede wszystkim dla siebie. Żeby lepiej czytać Pismo Święte, wejść w nie głębiej. 

Ale wróćmy do rzeczy - do dzisiejszego Słowa Bożego
-----------------------------

"Nie ma w żadnym innym zbawienia" - kiedy czytam te słowa, czuję w sercu wielką moc i pewność co do tego, że te słowa, są prawdą i że Jezus daje zbawienie. Te słowa dają pewność, że nasza wiara jest prawdziwa. I one rozwiewają troski, zmartwienia i wątpliwości. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Życie wbrew Bogu

9.11.2017